SEZNAM
Číslo |
Název kurzu |
Částka |
9 | Jak můžeme odstranit grafomotorické obtíže u žáků MŠ,ZŠ | 1000 |
13 | Úraz ve škole - příčiny, důsledky a řešení | 950 |
18 | Problematika výuky cizím jazykům u žáků se specifickými poruchami učení | 1000 |
19 | Specifické poruchy učení a chování (SPU) - základní kurz | 1000 |
20 | Specifické poruchy učení a chování (SPU) - základní kurz | 1000 |
21 | Jak zvládnout dyskalkulii - specifickou poruchu matematických schopností | 1100 |
22 | Teoretická východiska jednotlivých metod čtení | 1000 |
26 | Alternativní formy práce se třídou a skupinou | 1500 |
27 | Co je to, když se řekne psychologické vyšetření | 950 |
28 | Komunikační dovednosti | 950 |
33 | Školní klima a preventivní programy bezpečné školy | 950 |
41 | Jak zlepšit psychickou odolnost u předškolních dětí | 1500 |
46 | Taneční hry s písničkami se zaměřením na roční období | 950 |
47 | Jóga pro děti - 5 Tibeťanů | 950 |
48 | Adaptace cizinců na české prostředí a především školu | 950 |
49 | Druhá světová válka a vojenské hřbitovy v Praze | 950 |
50 | Lidová pohádka v koloběhu roku a její využití v MŠ, ŠD a ZŠ | 950 |
51 | Vlastivědné vycházky Prahou | 950 |
52 | Cestou do Evropské unie - didaktická hra | 950 |
53 | Tvůrčí psaní pro učitele | 1800 |
54 | Jak vést reedukační skupiny pro žáky ZŠ s SPU | 1350 |
55 | Co ovlivňuje přístup dítěte k odlišnosti druhého? | 1300 |
56 | Ochrana dětí před úrazy včetně ochrany před útoky psů | 950 |
57 | Rozmanitost a jednota světové kultury ve výtvarném umění | 2500 |
58 | Jak může škola a učitelé pomoci při rozpoznávání domácíhjo násilí. | 950 |
59 | Rétorika | 950 |
60 | Lze diagnostikovat dyslexii v předškolním věku? | 1000 |
61 | Proč dítě v mateřské škole nezvládá klíčové kompetence? | 1000 |
62 | Hledání příčin kázeňských problémů u dětí v předškolním věku | 950 |
63 | Od hlavy až k patě v pohybu - jak vnímat a ovládat své tělo | 950 |
64 | Slovní hodnocení, otázky kvalitního posuzování žáků | 950 |
65 | Skupinová práce na projektu, výstavba pracovního týmu | 1300 |
66 | Autogenní trénink | 1300 |
67 | Jak nepřehlédnout oční vadu u dětí v MŠ a ZŠ | 950 |
68 | Jak pracovat se včeličkou | 950 |
69 | Příprava na setkání s agresívními dětmi v teorii a praxi | 950 |
70a | Zvířátka a řemesla v písni, tanci ve hře a v pohádce I. | 950 |
70b | Zvířátka a řemesla v písni, tanci ve hře a v pohádce II. | 950 |
71 | Zvířátka v písni, tanci, ve hře a v pohádce | 950 |
72 | Objevuje se šikana u předskolních dětí a dětí mladšího věku? | 1000 |
73 | Lidové tance, tance jiných národů a country tance pro děti | 950 |
74 | Metodická pomoc učitelkám MŠ při práci s dětmi - cizinci | 950 |
75 | Moderní korálková technika a kreativná práce s drátem | 950 |
76 | Tradiční hračka z textilu | 950 |
79 | Hrajeme si s pohádkamí - pohádka jako východisko pro hru | 1500 |
80 | Učíme se hrou - námětová a dramatická hra v MŠ | 1500 |
81 | Hra pro aktivní odpočinek a osobnostní rozvoj | 1500 |
82 | Výtvarné téma a jeho rozvíjení v MŠ a v nižších ročnících ZŠ | 950 |
83 | Pes jako zdroj nových podnětů pro děti | 950 |
84 | Individuální výchovně vzdělávací plán jako pomoc učitelům | 950 |
85 | Čteme dětem, pracujeme s knížkou | 950 |
86 | Základy keramiky pro učitelky MŠ | 1000 |
103 | Jak vést efektivní rozhovor s rodiči | 950 |
126 |
Evaluace v mateřské škole | 950 |